Bondi beach

24 augustus 2019 - Bondi Beach, Australië

24/08/2019

Jaja, zaterdag 24 augustus 2019 is de dag dat Sanne voor het eerst op een surfbord heeft gestaan. Australië het land van surfen, natuurlijk moesten we het dan een keer proberen. Met een groep van ongeveer 10 om 11.00am afgesproken op Bondi beach. Waar de meeste boys de hele dag in hun wetsuit op een surfplank probeerde te staan, deze de meiden aan tannings and fotoshoots. Echter halverwege hadden de boyss even eten nodig en hadden de armen een kort break van het peddelen nodig, de perfecte gelegenheid voor Tess en mij om even twee van hun borden te lenen. Tess komt oorspronkelijk van een surfeiland en stond zo op haar bord. Met een beetje hulp van een van de jongen heb ik het voor elkaar gekregen om na een half uur ook heel soepel een golf te pakken en op mijn bord te blijven staan. Moet eerlijk zeggen dat ik het na het pakken van die ene golf wel weer oke vond. Beetje bij beetje leren we het wel. Oja en heel jammer waar ik een half uur in de zee heb gestaan om foto's te nemen van alle surfende guys, was er niemand om mij op een surfbord vast te leggen dus die foto's volgen later.

IMG_5401IMG_5399IMG_5403