Sydney, here we are !

24 juli 2019 - Sydney Airport, Australië

24/07/2019

Na een lange maar prima reis eindelijk aangekomen in Sydney. Gelukkig had ik wat gezelschap gedurende mijn reis. Samen met twee meisjes ontmoet in Utrecht, Michelle en Mieke, hebben we de 36uur durige reis zonder al te veel verveling overleefd.

Gedurende onze reis wel 4 keer een warme maaltijd gehad, wat zijn die vliegtuig maaltijden toch lekker (jamjam). Op de luchthaven van Sydney gelijk een telefoon abonnement afgesloten en wat Australische dollars gehaald. We zijn rond 18.00 lokale tijd in Sydney geland. Na weinig slaap gedurende de reis slaat de vermoeidheid toch wel in, gelukkig is het hier nu avond en kunnen we gelijk naar bed toe om te slapen (en gelijk aan het nieuwe tijdritme te wennen). De eerste vier nachtjes even relaxen, bijslapen en aan de jetlag gewend raken in een hotel tot ik op zondag (28/07) naar mijn vaste kamer bij Urbanestkunnen verhuizen . Ryals hotel ligt aan broadway, naast het winkel centrum, tegenover Victoria Park, 10min lopen naar de Universiteit. Een prima locatie om de eerste paar dagen door te brengen.

39defcae-3b72-42c3-958b-3eaf89749e37bc6389fc-83b3-430d-8130-38393b24c7edryals-hotel-broadwaymap ryals